středa 13. října 2010

To byl den

Měla jsem odpolední, takže jsem ráno zavařila lečo (ze čtyř kilo rajčat a dvou kilo paprik) a uvařila omáčku pro patnáct lidí na víkend. Tak tak jsem stihla uklidit a svištěla jsem do práce. V práci angličtina, dopisování restů, komunita s klienty, dlouhý rozhovor s paní, které není dobře. Večer k holičce, na velký nákup a ve 22:30 jsem konečně doma. Manžel už spí. Není to obvyklé, tak bych čekala aspoň vzkaz, ale nic. No nic. Půjdu douklidit ten nákup, namazat svačiny a snídani na zítra, připravit dětem oblečení, hodit do pračky montérky, zjistit, z kolika kilo masa se dělá sekaná pro těch patnáct lidí, do sprchy a pak snad konečně spát (pokud jsem teda nezapomněla na něco veledůležitého). Uklidit nádobí po večeři. Jo.

A to jsem si ještě vymyslela, že budu psát žádost o grant. Asi místo toho spánku.

2 komentáře:

  1. Tož...to ty jsi čiperka. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Čiperka čiperná si právě vaří kotel kafe, protože usnula nad rozdělaným grantem :-( No, hlavně že neusnula v autě, že.

    OdpovědětVymazat