úterý 12. října 2010

Multitasking

Tak včera se mi docela dařilo zároveň zavářet mošt, uklízet, prát, upéct koláč, uvařit, rozvozit děti na správné kroužky ve správný čas a na nic a na nikoho nezapomenout :-) A to prosím všechno tak nějak najednou.

Dneska se mi povedlo dělat zároveň topinky a "péct" koláč v mikrovlnce a u toho rozvazovat Fildovi nafouknutý balónek. No hádejte? Topinky jsem musela hodně oškrabat, aby šly jíst. Koláč vypadá proti tomu včerejšímu fakt hnusně a mám pocit, že se zítra slepice pomějou. No a nebohého syna jsem nakonec sprdla, co mě s tím otravuje, když dělám večeři...

Takže co budeme dělat? Odborně řečeno budeme ELIMINOVAT MULTITASKING, čili SOUSTŘEDIT SE VŽDY JEN NA JEDNU VĚC V ČASE. Schválně matky, která si to můžeme dovolit?

2 komentáře:

  1. Já teda ne. Jenže...kdo má pořád oškrabávat ty topinky? A taky nemáme slepice a tak připečené koláče vyjídávává náš tatínek...a taky...neušetřila by žena nakonec čas i finance, kdyby se konečně chovala jako ti přiblblí (ehm...jednostranně zaměření) muži?

    OdpovědětVymazat