středa 25. srpna 2010

Martínkovy kraťasy né

Asi mám zánět achillovky. Sice mi to až tolik nebránilo ve výletu do Alp, ale to jsem ještě netušila, že to není naražená pata. Noha by prý měla být v klidu a v teple. Hm. Dnes jsem celé dopoledne trdlovala v kuchyni a představa, že odpoledne budu dřepět v kanclu se taky nějak nenaplňuje.
Korunu jsem tomu dala hned ráno. Děti vědí, že mě bolí noha, ale šla jsem s nima do školky pěšky, protože když jsem před domem zjistila, že nemám doklady, nechtělo se mi zpátky. Jenže jsem jim zapomněla věci na převlečení. Klárka si sice mohla vzít kraťasy, ale chtěla šatičky. Chtěla je tolik, že by raději zůstala celý den v teplákách. Dokonce tolik, že vymyslela, abych jí je ještě donesla. Filda měl jen tepláky ve kterých přišel. Zželelo se nás spřátelené matce, svlékla svého synka ze "školkových" kraťasů, natáhla mu "slušné" a nabídla ty školkové Fildovi. Tak útrpný výraz jsem fakt dlouho neviděla. Martínkovy kraťasy prostě né.
A co udělala ubohá pajdající matka? Dopajdala domů, kde sebrala žádané oblečení, ale i ty doklady a do školky jim to dovezla.

Žádné komentáře:

Okomentovat