neděle 10. června 2012

Noční lov

Tomu neuvěříte. I já jsem teď chvíli přemýšlela, jestli se mi to vlastně jen nezdálo. Není ani tak divné, když máte mezi kompostem a sousedovic plotem ježka. Ostatně, jak už víme, ježci si dělají, co chtějí, chodí si kam chtějí a na naší zahradě to mají dovolené. Zvláštní je, když sousedka, která je jinak cekem normální, o půlnoci zvoní na zhasnutý barák (to už jsme vyjímečně asi hodinu spali), jestli by jste si toho ježka nešli vyndat, protože se jim Jinak zblázní pes.
Ježek za kompostem se dá naštěstí za pomoci rukavic vyndat docela snadno, ale stejně jsem pak nemohla usnout v obavě, že se to tvrdohlavé zvíře vrátí a paní přijde znovu.

A dobrá zpráva - myslela jsem, že je to ten náš tvrdohlavec, ale když jsem ho nesla do zahrady, tvrdohlavce jsem potkala. Tak už se tu vyskytují ježci minimálně dva.

2 komentáře:

  1. Jéé, taky se to u nás hemží ježky. Jednou mi svým dupáním kousek ode mě málem způsobili infarkt :-) Zato sousedy nemáme žádné... Zato chování vaší sousedky mi přijde přinejmenším zvláštní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak když tady paní dopoledne zvonila, myslela jsem naivně, že se jde omluvit. Dostali jsme vynadáno, že se ježek za půl hodiny vrátil, ona musela přelézt plot (!), toho chudáka dala do kýble, který nechala stát na dvoře. (Jasně, že tam do rána nečekal.) Máme s tím něco udělat, jinak můžeme počítat s tím, že na nás bude v noci znovu zvonit. Tak nevím, má být ona zodpovědná za chování svého psa, nebo já za chování "svých" ježků? Nejvíc mě mrzí, že jsme dosud měli bezproblémové vztahy a já se fakt nechci hádat...

    OdpovědětVymazat