pátek 18. března 2011

Špatná matka?

Asi nejhorší na světě.

Začalo to ranním přesvědčováním Filipa, aby laskavě snědl antibiotika. Bohužel jsem si dovolila dát je do stříkačky (protože jsem ho šla budit a představa, jak nad ním stojím s vrchovatou lžičkou a ukecávám ho se mi moc nezdála). Prý je sní, jen když je dám na lžičku - jenže to už jsme zkoušeli minule, dala jsem a pak čtvrt hodiny řešil, že jsou hnuuusnýýýý.
Psaní úkolů s nemocnou prvňačkou.
Snaha chvíli pracovat (aspoň to, co fakt hoří), když oni se mají dívat vedle na pohádku a nejsou schopni se vejít ani na rozložený gauč a hádají se a perou a ječí, když by měli být v klidu.

Mám chuť jít do prádelny a rozmlátit si hlavu o betonovou vanu.

1 komentář:

  1. Hlavu ne, ale zkus jít štípat dřevo do zásoby a křišet do garáže nebo do sklepa.. to pomůže ♥

    OdpovědětVymazat